vadskajaggöra

tjahallå ! Just ni har jag precis tittar klart på tv de var någon film kan inte stava vad den hette men bra va den ialla fall sen ringde Kardo och hans kompis mig så vi pratade lite och nu sitter jag här vid datan och bara chillar idag har jag bara varit hos mina kusiner eftersom min morbor fyllde år Grattis! Det var kul att träffa dom har inte gjort de på länge men sen åkte vi hem och sen har jag bara varit hemma hela dagen var fett trött somnade 5 typ eller nått eftersom jag sov hos yasmina igår med Therese vi hade fett kul .. HAHAHA någon mer en jag som ÄLSKAR ica reklamerna med den där praktikanten asså seriöst haha ... men nu ska jag tagga puss puss


Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-11-07 @ 00:39:03
URL: http://missextra.se
Postat av: Therese lilla syster

Hej mirre:)



Haru sluta blogga???!!!:(

2009-11-14 @ 20:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0