Trött

hellue bloggen !
Kom hem från Yasmina för någon timme sen jag sov där igår som jag skrev i förra inlägget vi tittade på en fett rolig film kommer inte ihåg vad den heter men den var bra ialla fall sen gick vi och la oss och somnade väll runt 3 ungefär  när vi vakna gick vi upp och åt frukost sen gick vi och la oss i hennes brorsas säng och bara tog det lungt .. senare kom therese´s pappa och hämtade oss när jag kom hem gick jag direkt in i mitt rum och somnade det var fett skönt var skit trött idag har jag träning jag har inte gått på flera gånger men jag har ingen ork att gå på träning när det är så kallt ute... ialla fall så ska jag sova hos Yasmina idag också så ni kanske får ett inlägg lite senare puss puss

Här är några bilder från igår ..

 
  
 
 
 
finns fler bilder men dom har yasmina sorry ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0