sova hos yasmina

helluuue ! idag vaknade jag av att Therese höll på att ramla ur sängen hahahaa fan vad kul det var asså..ialla fall så gick vi upp och åt frukost sen gick vi ner och köpte choklad HAHA asså jag e typ på värsta sjuka humöret jag e typ fett glad idag vet faktiskt inte varför men det e bra ialla fall :). Senare ska jag gå ut med therese, Gianella, Nadwo, Arash, Tim, Alex, Bhadin,nicole , Nadja och yasmina det ska bli nice sen ska jag och therese sova hos yasmina det var länge sen så det blir kul ... haha jag orkar inte tänka på hur jag skriver så det blir lite knasigt men jaja haha ... men jag ska duscha nu så ni får ha det så bra PUSS PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0