grattis älskade Christian

Det går inte en endaste dag utan att jag inte tänker på dig, saknar dig eller får tillbaka minnen från förr. Även fast jag vet att du mår bättre där du befinner dig nu så träder mitt ego fram och vill bara ha känslan att ha dig tillbaka här hos oss. Du blev en del utav oss som jag egentligen inte trodde du skulle bli från allra första början. I mitt hjärta kommer ingen annan kunna ta din plats, för du är du och ingen annan är som dig. Hur mycket jag än tänker så kan jag fortfarande inte riktigt förstå att du är borta, att man varken kan se eller höra dig mer. Man kunde alltid räkna med dig vad det än gällde, Allting gick så fort och det gör så ont att jag aldrig hann säga hejdå, du gav oss obeskrivligt mycket kärlek, en kärlek som inte går att ersättas.Du var så otroligt stark och brydde dig alltid om andra före dig själv. Det finns så mycket jag hade velat få sagt som jag aldrig fick säga och det gör mig så ledsen . Men jag hoppas att du har det bra där uppe i himlen för det finns ingen annanstans du kan ha hamnat . Jag älskar dig och jag är glad att jag fick det sagt. Miss u every day that goes by..

25/10-63-05/11-07
Grattis på födelsedagen

Christian Challis ♥



 tagen från storasyster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0