ehm vad ska jag skriiiiva här?

Hola !
idag vaknade jag av att jag hade gryyyymt ont i magen skit jobbigt men ialla fall så gick jag till skolan det var fett tråkigt jag tycker verkligen inte om skolan... men efter skolan gick jag hem till mig med yasmina och Therese vi åt nudlar alla var fett hungriga , men sen skulle yasse hem och då satt jag och Therese och busringde folk haha jag vet vi har inget liv men vadå ?det e ju kul och det är väll de som räknas eller? ialla fall så skulle hon hem nu ingen av oss orka gå på träning jag orka inte för jag har fortfarande skit ont i magen :/ men jaja ska gå nu hejdå.
                          
juste min mobil kommer om kanske en vecka då loovar jag massa bilder , jag tycker själv min blogg blir tråkig när det inte  finns bilder ... men jaja puss                               

Kommentarer
Postat av: Helene

JA, MEN VISST SNÖADE DET IDAG???? :o

min mamma tror inte mig, hon bara " nä här har det minsann inte snöat"

TANT!! det är vad hon är :P hihii.

2009-10-15 @ 20:39:33
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0